hatar att vara tjej.

herrejisses. ska på fest ikväll och jag rev ut hela min garderob i jakt efter kläder. en mental spärr gör att jag inte kan ha kavaj, jag har haft den två helger nu, så jag försöker hitta en tröja att ha över det vita linnet. 
ett ännu större problem är mitt hår. just nu har jag det uppsatt, men uppsatt hår + rött läppstift + de här kläderna = sekreterare, och jag vill inte se ut som en sådan. i-landsproblem så det bara skriker om det.



hejhejhej någon borde tvätta spegeln

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett fin :O)

2010-03-06 @ 20:09:00
Postat av: bonkis

galet fint, det där är något "for the books"

2010-03-07 @ 00:51:12
URL: http://trasig bonkis.se
Postat av: sara

aww tack :))

2010-03-07 @ 16:08:16
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0