- tomt fält -

ifall utvecklingssamtalet skulle gå dåligt tröståt jag chips i förväg hemma hos bonko efter skolan, men det gick ganska bra och jag grät inte när jag gick därifrån.

den senaste tiden har jag bara haft 5% ogiltig frånvaro, det trodde ni inte va? den giltiga däremot är liiite högre. jag sjukanmälde mig tydligen sexton av tjugo dagar för ett tag sedan. jag är dålig, jag älskar att sjukanmäla mig när jag är för trött för att gå upp. fast nu är det slut med det eftersom att jag inte får göra det utan att ha sjukintyg framöver.

sedan bad han mig beskriva naturkunskapsläraren, för det är ganska tydligt att ingen i klassen tycker om henne. jag ville säga att hon är en dryg jävla bitch som uppenbarligen inte har någon som kramar henne på kvällarna eftersom att hennes humörsvängningar och små utbrott är värre än mina, och jag är skev i huvudet.
fast jag sa något i stil med "jag vet inte riktigt vilka ord som skulle beskriva henne bäst. hon är annorlunda... på ett negativt sätt, och jag har lite svårt för henne".

det kändes lite diplomatiskt och fint. dessutom gav min mamma mig en blick som sa åt mig att behärska mig.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0