jag är lite smickrad ändå

frityrolja och snabba cash lockar mig så jag sökte jobb på donken för ett tag sedan och nu fick jag det här svaret:

"Vi har haft många kvalificerade sökanden och tyvärr har tjänsten gått till en annan sökande. Du är dock fortfarande intressant för McDonalds och vi kommer eventuellt ha en till gruppintervju senare i vår och du är då intressant för oss"

och nu undrar jag: säger de så till alla? eller är jag verkligen intressant? och varför är jag det?
är det för att jag är en liten tjockis?!?!



OMNOMNOMNOMNOM

ps. sandra är singel. jag med. ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA, den var inte lika ful som jag hade för mig. fast det kanske är för att du ljusat upp den(om du nu har det)



för er intresserade: du ska kunna laga mat annars gtfo

2010-03-12 @ 21:23:12
Postat av: sandra

jag är fiffig och haffade en dator här på firman. hehehehe

2010-03-12 @ 21:23:58
Postat av: sara

ändrade färgerna lite för vi var grisfärgade :(



och masssssssera

2010-03-12 @ 21:25:16
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Pjaer

Haffa...!

2010-03-12 @ 22:37:56
Postat av: sandra

aha där ser man!

2010-03-12 @ 23:51:11

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0