onsdag.

var stört sur igår. hade ju suttit uppe hela natten och pluggat till medieproduktionsprovet och när jag kom till skolan fick jag veta att de har skjutit upp det till på måndag istället. så jag åkte hem och sov i femton timmar.

vaknade till ett awesome väder och skulle helst vilja ligga ute på en gräsmatta och sola nu, men jag har naturkunskapsprov idag. visste ni att det finns cirka 950.000 olika sorters insekter i världen? bryr ni er? nä, tänkte väl det. inte jag heller.

rast om... 13... 12... 11... 10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... minuter

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0