what would mac gyver write here?

eheheh idag ringde jag en kändis på jobbet. hon svarade inte, det gjorde mig lite besviken.

sedan ringde jag ett samtal som fick mig att känna mig mycket obekväm. det ekade nämligen, och min jobb-telefon-röst är inte alls som jag hade föreställt mig. jag trodde att jag lät som en trevlig ung flicka, men det gör jag inte. jag låter som en villig ung flicka. varm och välkomnande, men på fel sätt. det var lite obehagligt att höra.

något annat som var obehagligt idag var mitt läppstift. kände mig söt tills jag såg mig i spegeln och såg en sextioårig tants läppar i en sjuttonårings ansikte. försökte desperat gnugga bort det med tröjärmen innan jag skulle jobba vilket resulterade i att jag såg ut som en clown.

när jag hade slutat fick jag ett sms från cissi som tyckte att jag skulle komma och sova hos henne. så nu sitter jag i hennes vardagsrum och kollar på min favoritkarl mac gyver. jag skrev till och med en analys om programmet i höstas när vi hade mediekunskap, så mycket svämmar mitt hjärta över av kärlek till honom.

Kommentarer
Postat av: sandra

kan inte ens beskriva mitt hat till macgyver. hatarhatarhatar. jag är dum som tyckte om det när jag var yngre

2010-07-28 @ 13:12:50
Postat av: sandra

hat mot* :(

2010-07-28 @ 13:13:24
Postat av: sara

hur kan du säga så?! :(

2010-07-28 @ 16:20:20
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0