er ödmjuka härskarinna har återvänt.

jag är tillbaka efter en vecka i dalarna.

dag ett slogs jag av hur fridfullt och tyst det är där uppe. att mobilen inte hade någon täckning störde mig inte alls, och att man var tvungen att ha jacka på sig för att inte frysa när man gick ut var bara mysigt.

dag fem var jag beredd att låsas in i ett rum med madrasserade väggar. jag höll på att gå under av rastlöshet och jag ville hem från det där pisskalla jävla skitstället där det tar flera timmar att skicka ett jävla sms.

det mest spännande som hände där uppe var när jag fick övningsköra. jag kan till och med växla och kolla på vägen samtidigt nu. yyyn yyyn, I'm feeling like a pimp.

men min hemlängtan tog över och idag bestämde jag mig för att ta bussen mot civilisationen igen. det tog fyra timmar och jag var kissnödig, törstig och röksugen. kändes inte särskilt party, speciellt inte med en tant som satt bredvid mig och smackade med tungan mot gommen hela tiden, man kunde riktigt höra hur mycket saliv hon hade samlat i munnen. mmm, fresh and juicy.




jag hittade en påse med glasögon i en låda, kände mig rätt fräsig i de här.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Hah, du var faktiskt jävligt snygg i de där bågarna :)

2010-07-25 @ 23:33:10
Postat av: sara

hihi tack bonkz :D visst ser jag intelligent ut?

2010-07-26 @ 13:00:40
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0