14/7

tog ledigt idag för att jag ville vila lite men istället för att sova ut gick jag upp klockan nio. vid halv elva mötte jag carol vid stationen. visade henne bålsta centrum, vilket tog typ en kvart eftersom att det inte är så mycket att se här. åkte till kalmarsand och solade och badade lite, sedan drog hon till stan och jag cyklade hem och solade ännu mer.

nu är min näsa röd. igen. men det känns bra, då vet jag att jag har fått ut något av den här dagen, även om det innebär att jag måste sova med yoghurt på mina brända kroppsdelar inatt.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0