värt veckobrev.

hittills har min hektiska vecka sett ut såhär:

måndag: försov mig och stannade hemma från skolan.

tisdag: åkte till skolan.

onsdag: försov mig. kom sent till skolan. gjorde ingen intervju.

torsdag (idag): vaknade och hade fett ont i huvudet. var tvungen att kisa som en kines så fort jag gick in i badrummet, annars skulle lampan där inne ha sprängt mitt huvud. sjukanmälde mig och gick och la mig igen och vaknade kvart över tre. mitt huvud gör fortfarande lite ont, men jag tänker mest på hur fan jag ska kunna sova ikväll.
fast enligt mig räknas det inte att man har sovit om man har drömt något otrevligt. jag drömde att jag åkte buss genom sverige med anna skipper. det, mina vänner, är att drömma en mardröm.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0