update från uttråkad_tjej92

hm... okej, jag får ig i datakunskap fast jag lämnar in alla uppgifter. patrik får vg fast han lämnar in hälften.
aah jo, på john bauer behandlar vi alla lika. my fucking ass. jag ska bli godkänd om det så är det sista jag gör.

idag har vi sex timmar media och alla jublar av glädje. linn sitter bredvid mig och slår mig med sina rosa hörlurar. jag har kommit på en ny slogan till den här skolan: "john bauer - här går tiden långsamt". om sextiotre minuter har vi lunch. vår nya mentor står och äter en macka och kikar över axeln på folk. jag hatar när lärare gör så. om du står bakom mig: sluta. jag blir nervös.
det sitter en idiot framför mig och spelar trummor i luften så att han nästan ramlar av stolen.
det kliar på min rygg. linn, kan du klia? åh, precis där, tack.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Ajjabajja! Inte skriva blogg på skoltid! ;o

2010-01-08 @ 13:44:30
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0