nomnomnom.

älskar studiedagar <3

sitter här i min gosiga säng med mitt gosiga täcke och mina gosiga sidenkallingar på mig och det är så... gosigt!
håller på att steka en hamburgare med grillkrydda på, bästa frukosten ever. förutom pizza eller överblivna chips från gårdagen. hehe, först skrev jag "efterblivna chips" men sedan kom jag på att det var lite fel.

jag skulle ha satt på fläkten. det är imma på fönstren och det luktar flottig burgare i hela lägenheten. då blir mamma glad när hon kommer hem. nä, nu ska jag äta. OMNOMNOMNOMNOM!



hahahaha så sööööötaaaaaaa <3

Kommentarer
Postat av: eürö

omnomnomnomnomnom omnomnomnom nomnomnomnom

namnamomnom namnamomnnom.. gillar den enformiga texten =)

2010-01-13 @ 15:54:00
Postat av: bevisar något eller inte

den där brukar jag alltid nynna på när jag äter minimorötter

2010-01-13 @ 20:32:45
URL: http://inkzor.blogspot.com/
Postat av: yoyo

hahahhha jag har en inspelning där vi sjunger nomnomnom helt i otakt och jättefult <3

2010-01-15 @ 10:45:29

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0