lite nattbabbel.

som sagt: jag kanske är bättre på att hantera vissa situationer numera, även om det innebär att ställa sig i badrummet och noppa ögonbrynen klockan tre på natten, men alla har vi våra sätt, eller hur? något jag däremot tvivlar på är att jag någonsin kommer att lära mig att sortera, hålla fast vid och släppa iväg tankar.

det händer ofta att saker inte är vad de såg ut att vara från början. oavsett vad vi försöker dölja kommer mycket fram till slut. gömmer man något i snön kommer det fram på våren. ibland måste man gräva lite, ibland inte. i det här fallet var det inte så svårt.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Jag är sjuk idag med..

2010-01-20 @ 11:48:05
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0