jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen.

folk som inte känner mig, utan bara läser min blogg vet inte mer än det jag skriver här, och jag skriver absolut inte allt som händer mig. därför har ni aldrig en fullständig version av historien, något som kan vara bra att komma ihåg.

det är svårt att dras mellan känslor och förnuft. ännu svårare är det om rädsla är inblandat, för då får förnuftet ett övertag, men hur stort övertaget än är kan man inte förneka känslor, speciellt inte för sig själv. med tanke på hur arg jag har varit låter det här konstigt, men hur mycket jag än ville slå ut dina tänder när vi hade gjort slut tycker jag fortfarande lika mycket om dig.

allt jag har försökt förtränga den här månaden har kommit upp till ytan. varenda människa i min omgivning har åsikter om det här men i slutändan är det mitt val.


Kommentarer
Postat av: Sonia

Jag hoppas att du ångrar det där riktigt grovt, eller kommer att ångra det, för då lär du dig att du faktiskt borde lyssna och inte bara prata när dina vänner ger dig råd.



Korkat av dig, Sara.

Jag ska vara ärlig, det är riktigt korkat. Och även om du är min vän och även om jag älskar dig så tycker jag just nu att du är dum.

2010-01-30 @ 20:21:46
URL: http://zymbaline.blogg.se/
Postat av: sara

och jag ska vara ärlig tillbaka: jag tycker att du är korkad som inte förstår det jag har skrivit där uppe; att det är svårt att dras mellan känslor och förnuft. man slutar inte älska någon bara för att alla andra vill att man ska det.



2010-01-30 @ 20:37:51
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0