jag är en sömntuta.

hm. jag känner mig lite dum. jag skulle träffa bonko idag, och så sa jag att jag minsann skulle gå upp tidigt och att om han inte var vaken när jag ringde klockan tolv skulle något mycket otrevligt hända.
han väckte mig. klockan tre. jag önskar att jag kunde säga att jag var vaken till sju imorse för att jag gjorde något jätteviktigt eller något jättekul, men jag låg i min säng och stirrade på en spik i taket som rörde sig.

pspspsps. kan rockklassiker sluta spela red hot chili peppers?! jag blir arg.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Haha, DEN RÖRDE SIG INTE! Du skulle dragit tillbaka den!

2010-01-10 @ 22:53:37
URL: http://bonkis.se
Postat av: sara

DEN RÖRDE SIG VISST!!

2010-01-10 @ 22:55:06
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0