en liten stund är inte en timme.

imorse försov jag mig för andra gången den här veckan. starkt jobbat! skulle ha vaknat nio men jag vaknade halv tolv av att johanna smsade (vad skulle jag ha gjort utan dig? ♥). låg kvar en stund och funderade på om jag skulle somna om men kom på att jag skulle intervjua en tatuerare idag på eftermiddagen så jag gick upp, drog på mig kläder och gav mig ut i snöstormen.

så efter naturkunskapen drog jag till east street. var där halv fem, precis som det var bestämt. de sa åt mig att vänta en liten stund. jag väntade en halvtimme. frågade om de hade glömt bort mig, fick svaret "hehe, nej då, vänta en stund till" och till slut hade jag väntat över en timme. då langade jag evil eye, tog min väska och gick.
nu måste jag hitta någon ny att intervjua. frivillig?

åkte till vällingby och blev bjuden på sushi sedan. kom hem för ett tag sedan. någon jävla idiot tyckte att det var en bra idé att bara ploga halva vägen hem till mig så jag fick gå en och en halv kilometer i snö upp till knäna.
det kändes som en och en halv mil och jag tänkte mycket, mycket fula ord under tiden.



hehehe finns ingen vackrare bild (gillar vinkeln) <3
du är min favoritväckarklocka. :)

Kommentarer
Postat av: yoyo

i get you uuuuuuuuuuuuup so you can walk in the snooooooooooooooooow <3 <3 <3

2010-01-28 @ 12:09:10

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0