lite bilder sådär va.

jag är jättetrött. jättejättetrött. fick ett sms för ett tag sedan: "feeeeest ikväll!"
men... nä, jag har bättre saker för mig. jag ligger i min säng och blundar med ena ögat, för det är jobbigt att ha båda ögonen öppna när man är trött. bara så ni vet liksom.

--

jag sa att jag skulle återkomma med bilder från idag. man ska tydligen ha bilder i en blogg:



dabe och hans hästtröja. jag står i bakgrunden och ser fräsig ut.



"hahahahaha" skrattade han när han hade tagit den här bilden. han tyckte att jag hade stort huvud. jag tycker att han är en dålig fotograf.



min fräsiga kjol! jag vill sova i den.
och ja, den är finare utan långkalsonger under.

Kommentarer
Postat av: är anonym om jag vill :@

gud så stilig du är! och dabes tröja är fabulös.



//ditt största fan



som inte heter sofie iallafalllllll!!!!!!!!!!!!!!! :@:@@@@@@@@@@@@

2010-01-23 @ 14:10:20
Postat av: dabe

man tackar! även fast du skrev fel.. "dabe och hans tröja" borde du skrivit

2010-01-24 @ 15:00:46

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0