pannkakor är faktiskt viktiga.

åhh. så jävla dryg dag.

naturkunskapsläraren frågade mig inför klassen varför jag var på så dåligt humör. jag sa att jag har pms (ja, fortfarande, jag ska alltid vara lite värre ju!)
"oj då" sa hon. "hihihi" sa pojkarna. "uh" sa jag. det är jobbigt att vara flicka. igår grät jag för att jag inte fick pannkakor med sylt och grädde. det kändes som att alla svek mig då, hela världen var grå. jag - dramaqueen? tss, icke då.

tur att jag har linn som gör mina dagar roliga i alla fall <3



alltså... ja... ingen kommentar.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ingen kommentar, alla vet att du är fin ändå. (:

2010-01-20 @ 22:38:25
Postat av: Anonym

du fick iaf din kladdkaka, jag tjänade in en 50 öring åt dig, fick man smaka? nejdå :< haha :P

2010-01-20 @ 22:53:40
Postat av: sara

cajsa, gulle! tack :)



nämen vem kan anonym vara, oj oj oj :p, jag erbjöd dig grädden så sluta gnäll :(

2010-01-20 @ 23:00:46
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Bonko

Sjuk idag igen ;(

2010-01-21 @ 10:30:47
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0