det obligatoriska förmiddagsgnället.

och så var det fredag, vilket innebär sex timmar media. vi håller på med en tidning och jag tog på mig uppdraget att göra ett reportage om tatueringar, så nu letar jag efter en studio att leta intervjuoffer hos.
kan inte åka någonstans förrän linn har kommit, för hon ska vara min fotograf/assistent/någonting, och när jag pratade med henne nyss var hon på väg till tvärbanan... typiskt henne, vi började liksom för fyrtiofem minuter sedan och hon har knappt gått hemifrån. skärpning, linn!

hehe, kommer ihåg min första dag här på jb. det var också en fredag och vi hade mediekunskap precis som nu, och mitt i lektionen klampade linn in och peter - vår lärare - frågade om hon NÅGONSIN kunde komma i tid, och jag tänkte "där har vi någon jag har något gemensamt med", men numera har jag faktiskt bättrat mig.

åååhh. jag kommer inte på något att skriva och jag kan inte intervjua någon om jag inte har några frågor att ställa. suck. vet inte om jag vill bli journalist längre. det här suger.


Kommentarer
Postat av: edz

intervjua mig, jag e cool

2010-01-22 @ 18:43:08

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0