anledning ett till att jag älskar mediekunskap.

klockan är 00:32 och jag sitter i min säng och skriver om public service. är så jävla trött på att gå i skolan. vill bara skita i det här och gifta mig rikt istället. bli en botox-kärring som står och röker under köksfläkten hela dagarna, förutom på lördagar, för då spelar jag och min man golf. jag ska ha en liten chihuahua med ett designernamn, och den ska jag klä i små tröjor och bära med mig i handväskan överallt. barn ska vi inte ha, bara en liten asiatisk pojke som masserar mina fötter varje kväll (eller inte, jag hatar när folk rör mina fötter) 

nu ska jag lyssna på rancid och fortsätta skriva så jag blir klar med skiten någon gång.
(bonko, om du gör det åt mig så städar jag din lägenhet...)

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0