jag överlevde.

åh herrejesus vilken dag. började med att jag lackade ur på en tant som höll fast mig när jag skulle gå på tunnelbanan imorse.

"stå still, alla ska på samtidigt" sa hon och höll i min jacka så hårt att knogarna vitnade.
"släpp mig, kärringjävel!" vrålade jag frustrerat, slet mig loss och blev utstirrad av resten av medlemmarna i PRO tills jag gick av i liljeholmen. mm okej, jag är fett omogen men 1) hon började fa-a-aktiskt 2) kollektivtrafiken gör mig ilsken.

vid ett var det alltså dags för den fruktade vandringen. hela min kropp skrek "NEJNEJNEJ!!" men det var bara att gilla läget och börja promenera. jag och carol gick sisådär en kilometer bakom alla andra och beklagade oss över allt som går att beklaga sig över. när vi hade gått hela rundan var känseln i fötterna borta, precis som alla i klassen, men vi överlevde i alla fall.




carol på rökpaus mitt i promenaden + lite träd och mycket snö.

Kommentarer
Postat av: C

jag gilla vår rökpaus. och vår "klubb" och no brain no pain.. :>

2010-02-22 @ 23:18:34
Postat av: Bonkis

fem kilometer, veklingar :)

2010-02-22 @ 23:23:18
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0