vasskaaadoogoraaaåtminrubrik

provet gick bra, även fast jag var dåligt förberedd. svarade på alla frågor utom en och för att få vg/mvg skulle man diskutera lite, så jag skrev en sida om sambandet mellan yttrandefrihet och demokrati. tror att peter kommer tänka "what the hell?" när han läser det för jag kom verkligen inte fram till något. jag upprepade samma saker om och om igen och drog konstiga paralleller, men jag vet inte, det kanske låter bra i hans huvud? mm, troligt.

fick veta att vi ska ut på praktik vecka tio och jag har ingen lust. jag hatar att praktisera, man blir alltid behandlad som en slav. dessutom hatar jag när andra ger mig order, då kommer den trotsiga skitungen i mig fram och vill skrika "göööreee sjääälv gubbjävel!!!1". men antar att det bara är att knipa käft och se glad ut.

om några timmar kommer florence hit. fram tills dess ska jag sova, har sett fram emot det hela dagen. så... godnatt (eller vad man nu säger när klockan är tjugo i fem på eftermiddagen)

Kommentarer
Postat av: Bonkis

sov gott ;D

2010-02-13 @ 00:21:10
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0