mes? inte alls.

liiite trött. satt och pluggade till klockan två inatt. svaret på två av femton frågor fastnade i mitt huvud, sedan gav jag upp och la mig i min säng och läste en bok om yxmördare. läste ett par timmar, sedan la jag ifrån mig boken och började tänka på vad jag skulle göra om det stod en galning utanför mitt fönster mitt i natten. först tänkte jag att jag antagligen skulle gå ut i köket och hämta en kniv eller något men jag vet inte, jag skulle antagligen skita på mig och vara tvungen att gå och byta kläder först, och då skulle galningen hinna ta sig in och så skulle jag vara död. jag sov med lampan tänd sedan, för att spara sekunderna det tar att att tända den om jag verkligen hamnar i en krissituation. tror att jag väntar med att flytta hemifrån tills jag har en krallig och orädd man som vill bo med mig.

om 45 minuter ska vi ha prov. det verkar som att jag inte är den enda som är lite lost när det gäller upphovsrättslagen. hoppas att jonte kan något, för han sitter bredvid mig, hehehe.



DEN DÄR SKULLE LÄTT KUNNA HUGGA AV MINA ARMAR!!!1

Kommentarer
Postat av: Bonkis

En schweizisk armékniv skulle kunna hugga av dina armar ;)



http://www.parnass.se/julklappar/public/images/produkter/Victorinox_kniva.jpg

2010-02-12 @ 11:00:17
URL: http://trasig bonkis.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0