"det är lugnt... jag halkade bara i lite kiss"

idag är det dags för sonisphere! äntligen ska jag få se mötley <3

är så jävla trött efter gårdagen. jag skulle gå och lägga mig tidigt så att jag var utvilad idag, men nä, jag kom hem vid två och gick och la mig fyra.

jag, sandra och agge var i tanto och hela kvällen var bara udda. när vi kom dit träffade vi en rätt skev kille. han kunde när som helst kasta bak huvudet, stirra rakt ut i luften och börja skratta högt åt absolut ingenting. sedan satte han sig bredvid mig och började prata om "människorna och de andra" och att "du är jag, och jag är du. vi är ett!" och när jag hade lyssnat klart kastade han sig på mig och började krama mig så hårt att jag ett tag trodde att han hade fått någon sorts kramp i armarna. det var lite sådär.

träffade även en kille med ett antal hakkors intatuerade och en som nyss hade muckat från kåken. båda tyckte att vi skulle ses någon gång och dricka lite kaffe. jag var typ... aa... fast nee. ;pPpPp

och på tunnelbanan träffade vi en kille som var ganska packad. han sa att jag fick slå honom hur hårt jag ville, så jag langade en lavett som lämnade kvar ett stort, rött märke på hans kind. sandra slog honom på den andra, sedan försann han och så såg vi honom igen i hornstull med en fet låda lösviktsgodis som han bjöd oss på.



nu är klockan nio femtiosju, blondinbella är på tv och jag har tappat ett ägg på golvet. untz untz untz


Kommentarer
Postat av: Inkrid

Börjar undra vad som hänt med din känsla för glamour Sara, den här bloggen förfaller.

2010-08-08 @ 11:27:34
URL: http://inkzor.blogspot.com/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0