äcktchön.

jävlar vad skevt allt var igår, det var action så att det räckte och blev över.

efter skolan träffade jag sofie. vi stod på trottoaren och väntade på att få gå över gatan när det kom en bil och försökte köra på oss. den stannade precis framför oss och jag och mannen som körde lackade ur på varandra. stod och skrek ett tag och när jag skulle gå därifrån - efter att ha talat om för honom att han kör som en idiot - klev han ur bilen, gick fram till mig och skrek att jag var en liten horunge.

sedan kaosade allt sönder. mitt på vägen hoppade han på mig och tog ett rejält jävla strypgrepp. folk sprang ur sina bilar och skrek åt honom att släppa mig, någon tjej försökte slita bort honom från mig och kvar i bilen satt hans femåriga dotter och glodde på oss. allt gick sjukt snabbt. vet inte vem som fick isär oss, och innan någon hann reagera hade han satt sig i bilen igen och åkt iväg lika snabbt som han kom.

en taxichaufför tog registreringsnumret och en man gav mig sina personuppgifter ifall jag skulle behöva fler vittnen än sofie. tillbringade resten av eftermiddagen hos polisen som förhörde oss, sedan åkte jag hem och tänkte "öh, vad fan hände egentligen?"

Kommentarer
Postat av: Inkrid

jävla äckelgubbjävel, inför ungen också. vidrigt.

2010-08-31 @ 22:59:22
URL: http://inkzor.blogspot.com/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0