boring.

vi har haft en och en halv planerad skoldag hittills och jag räknar redan ner till nästa sommarlov.

hade vår första lektion i engelska b idag med en lärare som mötte mitt "ursäkta att jag är sen, jag försov mig" med en iskall blick och ett "don't you ever, ever be late again..."

sedan fick vi i uppgift att skriva ett två sidor långt filmmanus till ikväll. hur fan tror hon att vi ska hinna? kreativitet är inte min starka sida, jag skulle behöva minst en vecka på mig att klämma fram något som är i närheten av godkänt. jag som såg fram emot att åka hem, lägga mig i sängen och äta mig tjock medan jag kollar på 100 höjdare. men nä. så blir det visst inte.

just nu har vi multimedia med samma lärare som vi hade i webbdesign förra året. trodde att jag skulle slippa honom (han trodde antagligen att han skulle slippa mig också) men det verkar som att vi får stå ut med varandra ett tag till. han har pratat i två timmar om hur man ritar träd och hus med ett penselverktyg. som om vi aldrig har gjort det förut. en timme och två minuter kvar.



resultatet av två timmars ritande. mmm värt.

Kommentarer
Postat av: eurå

heheheheh ditt hus ser efterblivet ut :D

2010-08-31 @ 17:18:07
Postat av: dabe

vilken talang!

2010-09-02 @ 09:56:48

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0