den sista dagen i frihet.

jag vaknade upp kallsvettig efter en mardröm. vi gick runt i en folkmassa. du hade ett par skridskor i handen och ett par ögon som inte var blåa längre - de var gula. jag blinkade och i nästa sekund var du borta. jag höll i dina skridskor och du var någon annanstans. var du än var så visste jag att jag inte skulle se dig mer, trots det sprang jag omkring och letade.


idag är det den sista dagen på sommarlovet. kan fortfarande inte fatta vart 2,5 månader tog vägen. är det verkligen snart höst? vad hände med våren? den som började så bra och slutade i ett träsk av ångest.

så imorgon börjar jag tvåan. jag klarade ettan till slut, ha-ha.
det kommer kännas så tomt utan linn som har bytt skola. kommer ihåg när hon drog med mig ut på en brandtrappa och så låstes dörren så att jag höll på att pissa ner mig av höjdskräck.
vem ska nu utsätta mig för sådana saker?!




tre små moppeflickor på JB skulle gå, sedan bytte en av dem skola... och så var de bara två.


Kommentarer
Postat av: bubblan

de tre musketörerna får se till att fika så ofta det bara går och umgås. vi måste ju laga mat hos dig snaaaart!11

2010-08-24 @ 11:22:33
Postat av: sara

minst en gång i veckan! och ni får komma hit någon helg, det är ju snart dags att baka min artonårstårta ;) på tal om det så har vi inte bakat din än ju, haha

2010-08-24 @ 11:24:52
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0