eh, sorry sir.

det här har varit ett utkast i en vecka nu, men jag glömde bort att publicera det.

dagen innan jag åkte till marocko träffade jag carol för en fika i stan. vi satt på café modas balkong och drack islatte och rökte, chillade galet helt enkelt. det var nästan tomt där, och efter ett tag kom en kille och en tjej och satte sig vid bordet bredvid vårat. varje gång vi tände en ny cigg suckade han demonstrativt och kastade ilskna blickar mot oss. när det var dags för dem att gå reste han sig upp och sa något i stil med:

- det går ju inte att sitta här när de där snorungarna röker.
- vilken tur att du ska gå då, svarade jag.
- vad sa du?! säg om det där...
- ja, om du inte tål att vi röker utomhus är det väl bra att du ska gå så att du slipper oss?
- DU SKA GÅ!!
- eh, jag satt här först.
- VAR INTE UPPKÄFTIG!!! skrek han och såg ut som att han skulle explodera av ilska.

sedan gick han och kvar satt vi som ett par frågetecken.
hur logiskt är det att man sätter sig en halvmeter från en rökare om man inte tycker om röken?




chillar med kaffe. untz untz untz


Kommentarer
Postat av: Bonko

fräsig bild va

2010-08-29 @ 04:08:28

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0