hurra hurra hurra för sonia

idag fyller en väldigt speciell person år. med speciell menar jag något positivt, det är nämligen sonia jag pratar om. hela arton år fyller hon, och det innebär som vi alla vet att hon blir myndig.

första gången vi träffades var vi femton år. det var precis innan skolan skulle börja och vi hade picknick.
jag kommer ihåg att jag retade henne för att hon är kort. två år har hunnit gå sedan dess och när jag lärde känna henne förstod jag att hon skulle bli en av mina bästa vänner.

hon har hjälpt mig att ställa allt till rätta när mitt liv har varit upp och ner. hon är den kloka av oss som säger åt mig att inte göra idiotiska saker, och när jag har gjort dem ändå är det till henne jag går och skäms.




♥                         

Kommentarer
Postat av: Sonia

Åh. Vad du är fin, blir lite varm i trosan.

Puss, jag älskar dig <3

2010-08-13 @ 12:48:04
URL: http://mrsfancypantsy.blogspot.com

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0