fräsig tjej med vårkänslor.

jag sitter ännu en gång hemma hos min kära vän carol och här ska jag spendera natten. för någon timme sedan åt vi en lyxmiddag som bestod av kebab och hamburgare, sedan gick vi hit och nu sitter vi vid varsin dator och avrundar kvällen genom att dega lite.

den här dagen har varit sjukt bra med fint väder och bra folk. satt nere vid vattnet på lunchrasten och solade, och efter skolan åkte jag och patrik till slussen och vandrade runt där. jag har fått ränder på axlarna efter att ha varit ute i solen med linne på mig två dagar i rad. jag är full av vårkänslor och de gör att jag vill springa runt och kasta blommor runt mig och rulla runt i gräset som en glad liten valp, men det är bäst att jag låter bli för jag är pollenallergiker och det skulle bara sluta med rinniga ögon och snorig näsa.

imorgon har vi nationellt prov på morgonen, och det innebär att vi ska vara i skolan redan tjugo över åtta, så nu ska jag och carol ut och ta en cigg och sedan ska vi sova. natti, kids.


Kommentarer
Postat av: Bonko

Men jaha...?

2010-04-27 @ 22:44:38
URL: http://bonkis.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0