stoppa pressarrrrrnaaaaaaaaa

stor nyhet: carol har skaffat en blogg.
där kommer allt smaskigt skvaller om mig att finnas, så tryck här och ta en titt. 

det är ett stort beslut det här med att börja blogga. att skaffa en blogg är som att adoptera en unge. man skiter inte bara i den, kanske ett par dagar (högst) om man har bättre saker för sig, men man måste ta hand om den och hålla den levande. därför hoppas jag att hon underhåller folket med många fina historier om våra äventyr.

men jag upprepar, om hennes blogg blir större än min är vår vänskap över. ÖVER!!




den andra halvan av bittra klubben. ♥


Kommentarer
Postat av: Caarro

nutte ♥

2010-04-16 @ 23:11:11
URL: http://sweetbitterness,blogg.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0