ibland är det lite grått.

idag har vi varit lite deppiga. vi har suttit i regnet och ätit apelsinchoklad, det kändes som det enda rätta att göra.

jag vill inte se mina vänner ledsna, jag blir också ledsen då. att se någon av dem gå igenom samma saker som jag gick igenom för ett tag sedan får mig att tänka tillbaka på hur jag hade det då. jag har gått vidare och jag mår bra nu, men jag vet hur jobbigt det är.

därför vill jag bara säga att efter regn kommer solsken och under tiden står vi här, redo att hjälpa och utrustade med ett stort paraply. ♥


Kommentarer
Postat av: Caarro

nussenutt ♥

2010-04-22 @ 23:52:11
URL: http://sweetbitterness,blogg.se
Postat av: Danilo

När mina vänner går igenom något som jag gått igenom så tänker jag mer på vad äre som har gjort att jag mår bra nu. Det kan fan inte vara tiden som läker alla sår, det är en själv, med lite hjälp av sina nära och kära.



Fint sagt <3

2010-04-24 @ 02:13:37

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0