ÄR DET INGEN SOM SKA GE DEN NYA TJEJEN EN CIGG ELLER?!




Hallåååååå, nu är det inte sara som skriver. Det är hennes käre vän Carol.
Jag haffade hennes dator och fick för mig att skriva ett inlägg. Så hon bör bli glader när hon ser det. Just nu sitter Linn och Sara och skriver små puttinuttiga brev till varandra, HUR SKA DETTA SLUTA?!!? 

Jag kommer ihåg när Sara började i min klass i september, mitt första intryck var att jag aldrig skulle kunna tänka mig att umgås med henne för att hon verkade lite små bitchig. Den första rasten när vi gick ut och rökte var att hon stod och skrek "MEN HALLÅ???? ÄR DET INGEN SOM SKA GE DEN NYA TJEJEN EN CIGG ELLER?!" med arrogant röst hennes utstrålning var "don't mess with me, b i a t c h " vilket i och för sig är sant nu med. Men ni förstår väl att man blev lite fundersam när hon kommer första dagen och är så?
Hur som helst så snackade vi väl litegrann, jag umgicks på mitt håll och hon på sitt närmsta veckorna. Tror egentligen att vi fick kontakt tack vare Linn när vi fick för oss att käka lunch i nyöppnade gallerian på Saras födelsedag. På den vägen är det, nu sitter vi var och varannan kväll på msn och är allmänt bittra och pratar om djupa saker som hur världen kommer se ut om 10 år och hur alla kommer vara då.

På Lunchrasterna sitter vi i solen, pratar massa om känslor, likheter, skola och sådant onödigt crap, egentligen så är vi rätt bittra om man tänker efter, väldigt lika också om jag tänker efter igen. Likheter i livet som gör att man känner igen sig i känslor man pratar om. En vänskap med bittra klubben som kommer bli lång hoppas jag.

Och till er som finner detta ointressant borde läsa det en gång till och förstå att vänskap inte växer på träd och när man minst anar så hittar man en vän som man aldrig trodde skulle bli just det. En vän.

Over 'n out. :)


Kommentarer
Postat av: Caarro

VARFÖR KOMMENTERAR INGEN MIN NUTTINUTT TEXT?!?!?!?!

2010-04-16 @ 23:07:46
URL: http://sweetbitterness,blogg.se

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0