lilla sara har snart en vuxen mans röst :')

jag känner mig inte som det lilla solsken jag annars brukar vara. somnade sent och vaknade tidigt, och som de flesta av er kanske vet är jag crazy bitch om jag inte får sova tillräckligt länge.

min feber är i alla fall borta och min hals gör inte ont längre. däremot är jag hes utav bara helvete, kanske betyder det att jag äntligen har kommit in i målbrottet?

nu pep micron och det betyder att min pizza är klar (nej, jag sviker inte ens pizzan på julafton, vad ska ni göra åt det?! kom då!!), så jag ska sätta tänderna i den.

haha åhh, jag skriver alltid så vettiga inlägg :( inte konstigt att ingen orkar kommentera.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0