pussinufs

två timmar senare: det har aldrig varit såhär trevligt att vara ensam faktiskt. eller inte ensam - själv. det är stor skillnad. jag brukar bli rastlös utan sällskap, men inte just nu. nu är det bara skönt och jag hade ändå inte orkat åka någonstans ikväll.

eddie ringde nyss och jag avslutade samtalet med att säga "pussinufs". hahaha. fett fult. det är sådant som är okej att skriva, men inte säga.

hittade en halv chipspåse i skafferiet som jag åt upp. egentligen har jag lovat mig själv att sluta äta så mycket skräpmat, för det har fått mig att se ut som helvete i ansiktet, och egentligen brukar jag bara ha finnar när jag har pms. men jag är en sådan person som hittar på ursäkter för att inte träna och istället äta saker som dryper av fett och socker så idag intalade jag mig själv att den där chipspåsen var okej att äta upp, för då ligger den inte och skräpar. heheh.




kolla vad glad en ynka hamburgare kan göra mig </3


Kommentarer
Postat av: Begonia

sv: jag vet exakt vad du menar! man blir så jävla less på att det inte säljs någonting som lindrar abstinensen! haha

2009-12-05 @ 23:16:58
URL: http://begonias.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0