chillarn.

nä hörni, det blev ingen skola för mig idag. min hals gör lite ont, och då är det en mycket bättre idé att vara hemma. inte sant? så jag vaknade nyss efter att ha legat och halvsovit ett par timmar.

jag drömde skitsumma saker, bland annat att jag var kille och att jag hade en stalker som såg ut som malena ernman. i alla fall så gick drömmen mest ut på att hon stod och bankade på mitt sovrumsfönster med en kniv och jag satt och gömde mig i ett hörn och försökte vara så tyst som möjligt så att hon inte skulle höra mig, sedan vaknade jag av att alarmet på min mobil ringde och när jag sov hade min mobil lyckats åka ner under sängen så jag fick åla under och sträcka mig efter den samtidigt som den spelade någon jätteklatschig melodi högre och högre. fett irriterande.

jag vet, det är SÅ JÄVLA KUL att läsa om andras drömmar men jag orkar inte vara vettig idag. det orkar jag förresten aldrig, så det gör ingen större skillnad.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0