mm, grillad harkrank

det är farliga kvarter jag bor i. det var nyss fight när jag var ute och rökte: två katter och en hund slogs som om de vore born and raised på blåa linjen. fett spännande.

dagens random: gubben som kom fram till mig när jag satt och väntade på tåget. "jaha, här sitter du. jag har åkt från slutstation till slutstation för jag tycker om att åka tåg. jag har ett gult kort, det är billigt och bra. jag tror att jag ska åka hela sträckan tillbaka, men först ska jag se mig runt i nio minuter. hejdå!" sa han, sedan såg han nöjd ut, som om han har väntat länge på att få berätta det för någon. jag blev lite ledsen inombords, vad har man för tråkigt liv om man åker tåg hela dagarna?

det surrade nyss in en harkrank i min skrivbordslampa. det fräste till, sådär som det gör när man häller vatten på en varm platta, så jag kollade ner och såg en bränd liten klump med fyra ben ligga där. fräscht.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahhahaha ofta den brändes till döds, vill också underhålla mig med något. åååååh

2010-07-13 @ 01:14:49
Postat av: Anonym

Hej sara, Jag har nu länge spekulerat om din blogg, du får en 3/10 på declarations meritens väg. Vi hörs på andra sidan!



/Gud

2010-07-13 @ 01:47:53
Postat av: Bonkz

Titta tiden när jag var tvungen att gå upp idag!!! Och nu har jag ändå varit vaken 40 minuter!!

2010-07-13 @ 08:01:04

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0