16/7

idag fyller cissi 19 år så jag och mamma åkte dit och fikade och käkade mat. tryckte i mig så mycket glass och maränger att det känns som att min mage ska spricka, men jag var förutseende nog att ta på mig en klänning så jag behöver inte knäppa upp några knappar. är inte det lite tjockisvarning? att klä sig efter antalet portioner man ska äta så att man slipper sömmar som spricker?

jag tycker att det är dags att grannens ungar går och lägger sig. hela dagen har de cyklat runt och skränat. en av dem kom nyss fram till mig och mamma när vi skulle låsa upp ytterdörren.
"har du skaffat en kompis?" frågade hon och kollade på mamma.
"nja, det är min dotter"
"jaha... jag har en docka"
"vad fin" sa mamma.
"och? gå in och lägg dig" ville jag säga men jag log snällt och nickade.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0