"vad gör du ikväll? ska du med till centrum och bara stå lite?"

heh! är man smart eller? illamåendet släppte så jag drog till ica för att checka utbudet. vandrade runt där inne och kände att jag var tvungen att köpa något så det blev... godis, och nu mår jag illa igen. dumt. fast inte lika dumt som att euro köper två cigg för tjugo spänn.

har en fråga till er ungdomar: vad är det som är så awesome med att hänga i centrum? jag vet inte, ni kanske har jättekul, men varje gång jag går förbi står ni i en fånig liten klunga utanför ica och bara... står.
varför går ni inte hem till någon istället? betydligt mycket trevligare, dessutom slipper man väktarna.

nä, nu ska jag bädda min säng och fluffa täcket så att det blir gosigt.

KLOCKAN ÄR 22:22 OCH JAG UPPTÄCKTE DET FÖRST.


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0