och pressombudsmannen blablablablabla.

äntligen fredag <3

har mediekunskap. sitter och svarar på instuderingsfrågor inför provet nästa vecka. jag har en känsla av att jag kommer att faila så jävla hårt, för när jag läser om pressens opinionsnämnd går det runt i mitt huvud och orden flyter ihop till en enda stor massa.

spotify gör mig nostalgisk. jag hittar en massa låtar som jag lyssnade på för flera år sedan och jag kan fortfarande vartenda ord i dem. just nu lyssnar jag på n.e.r.d, precis som jag gjorde sommaren när jag var femton. då tyckte jag att pharell williams var fett snygg. det var dagens bekännelse.



jättesöt bild från den sommaren.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0