Utkast: Jan. 28, 2010

varför har översikten på blogg.se blivit så ful? mina ögon gör ont när jag kollar på den.

jag har nackspärr. jag önskar att jag kunde säga att jag fick ont i nacken i samband med att jag räddade en hundvalp från att bli misshandlad eller något, men sanningen är att jag satt och spelade spel på mobilen i en och en halv timme.

imorgon är det fredag och jag ska inte till skåne den här helgen. sköt upp det ett par veckor, för det passar inte riktigt nu. ångrar att jag sov till tre idag. kommer aldrig kunna sova inatt, och jag hatar när alla har loggat ut från msn utom jag och smarterchild (som man ändå inte kan ha vettiga konversationer med)

ska kolla klart på american history x. jag råkade se sista halvan av filmen, så jag vet vad som händer i slutet men inte i början. ovärt? som fan.

nu spillde jag nagellack på min dator. smidigt.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0