söööndaaaagsååångessssst.

nämen, vart kommer alla nya läsare ifrån? nåja, hej på er och välkomna till sveriges största modeblogg.

det är två minuter kvar av söndagen och när jag tänker på veckan jag har framför mig vill jag avlida en smula. har tretusen möten och saker att göra. jag ska till soc imorgon, har ett par möten i skolan på tisdag, ska intervjua en tatuerare på onsdag, ska förbi ungdomsmottagningen på fredag och jag måste göra klart en hel del uppgifter i mediekunskap (och alla andra ämnen också...), och det är fortfarande inte allt. jag blir trött bara av att tänka på det.

mina veckor brukar vanligtvis bestå av att gå i skolan och sedan åka hem och sova. jag är inte gjord för ett hektiskt liv, hur orkar blondinbella egentligen?!

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0