morotsfärgat hår är inte fräsigt.

jag äter mums-mums. det är ganska mumsigt. råkade mosa en i min säng, men det gör inget, jag kan äta den ändå. det här kanske borde bli en matblogg, jag börjar liksom de flesta inlägg med att tala om för er vad jag äter.

fick ett mejl från min käre far som flyttade till sverige förra veckan, närmare bestämt till ängelholm. han föreslog att jag ska komma och hälsa på nästa helg. vi får se vad min kalender säger. har inte träffat honom sedan september -08, knappt pratat med honom sedan dess heller. men jag vill ju inte att mina syskon ska glömma bort vem jag är, så det är väl på tiden att jag åker dit och visar upp mig.



det är antagligen sådär min lillebror kommer ihåg mig (om han ens gör det)
nej, jag vet inte heller vad som är grejen med morotsfärgat hår, men alla har vi haft våra mindre bra stunder, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Sonia

Oj! Lycka till när du går dit :)



Fin bild btw, du passar i det håret <3

2010-01-24 @ 21:24:57
URL: http://zymbaline.blogg.se/
Postat av: sara

tack sonny-ponny <3

2010-01-24 @ 21:45:00
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0