men tjejer kan heta dan.

dabe är en tönt. hade nyss en värd konversation:

han: om du får en dotter, då döper du henne till dan va?
jag: nej, jag ska ha en son som heter åsa.
han: är du dum eller? en kille kan inte heta åsa.

sedan sa han "udfsdfsdfsdföääääuhhh" och la på och jag satt kvar och stirrade på telefonen och tänkte "vad i helvete?"



han har alltid varit lite egen. bilden är tagen 30 maj 2008: vi såg KISS och han hade tagit studenten tidigare på dagen. (jag satt på hans axlar med hans studentmössa medan vi väntade på konserten och låtsades att det var jag som hade gått ut gymnasiet när jag i själva verket fortfarande gick i nian)

Kommentarer
Postat av: Anonym

habblöa urla burla !!

2010-01-13 @ 17:14:01
Postat av: sara

hej dan.

2010-01-13 @ 17:16:37
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0