jättekul att heta sara

jag har ett missat samtal från bonko, nu sitter jag med telefonen i handen och väntar på ett alla barnen-sms, för varje gång jag inte svarar skickar han ett om mig. till exempel:

- alla barnen pratade i telefon utom sara, för hon vägrade att svara.
- alla barnen hade telefonen hemma utom sara, hon hade glömt den i skara.
- alla barnen svarade i telefon utom sara, hon lät svarsknappen vara.

jättekul bonkz, du borde bli komiker.
det är ovärt att heta sara för det rimmar på allt. sara-para-vara-bara-strypsnara. min personliga favorit är dock sara satmara. det klingar så fint och NU KOM MITT ALLA BARNEN-SMS: "alla barnen läste sms utom sara, hon läste tidningen tara"

ha-ha

Kommentarer
Postat av: Bonko

Erkänn att du gillar't :D

2010-01-06 @ 20:00:25
URL: http://bonkis.se
Postat av: sara

haha ja jag irl-lollar åt dem :D

2010-01-06 @ 20:53:08
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0