hjälp, mitt barn är en kyckling.

jag skulle gömma mitt nyfödda spädbarn, därför bröt jag mig in i ett hus och tog en snowracer. med barnet under jackan åkte jag nerför en stor backe tills jag kom fram till ett hus där en gammal tant bodde. hon skulle ta hand om mitt barn så att de onda terroristerna inte skulle komma åt det, men när jag lämnade fram barnet var det en grillad kyckling.

någon som känner för att tolka min dröm? är jag frisk? betyder det här att jag vill grilla mitt framtida barn eller tyder det bara på att jag är väldigt förtjust i mat?


Kommentarer
Postat av: yoyo

först och främst verkar du lite barnsugen gullet. och hungrig. sen verkar du lite snål med maten (MÅSTE GÖMMA KYCKLINGEN FRÅN TERRORISTERNA!!!)



hihi, ja gillar dig.

2010-01-25 @ 22:54:06

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0