handkräm och ricki lake. <3

minky gav mig sneaky eye och sa åt mig att uppdatera, och hon är ryss så jag vågar inte säga emot.

kan börja med att tala om för er att jag sitter i min säng (som vanligt) och äter en macka med salami på. håller på att kolla på the butterfly effect, men jag tog en paus för att vara lite social på msn och för att kleta handkräm på händerna. jag älskar handkräm, det är så gosigt.



en annan sak jag älskar är ricki lake. så jävla värt! de bitchar om skitsaker och helt plötsligt ringer ringklockan och någon kommer in och börjar bråka och alla skriker "HELL NO!" och knäpper med fingrarna.

när jag var liten och bodde i saudiarabien (visserligen inte så länge, typ ett år?) var ricki lake show dagens höjdpunkt. jag satt fastklistrad framför tv:n när det började, och efteråt frågade jag mamma varför tjockisarna som besökte ricki alltid var så arga. haha ååh, det var tider det <3

Kommentarer
Postat av: eürö

h3h3h3h du har bott i mellanöstern =)

2010-01-11 @ 00:54:42
Postat av: Minky

OCH DET ÄR DÅ JAG SOM ÄR MINKY!!!



HAHA RICKI LAKE <3 men glöm fan inte jerry springer <3<3<3<3

2010-01-11 @ 14:49:06
Postat av: zeth

hehe, var mitt favvoprogram också när jag var liten ^^ Älskar negergrammatiken.

2010-01-11 @ 18:36:28
URL: http://zethcpl.blogg.se/
Postat av: sara

euro, lite fräsigt va? ;)



minky, ricki > jerry på alla sätt och vis



zeth, haha, high five! "you know what I'm sayin', Ricki?!"

2010-01-11 @ 20:50:54
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: sandra

ahahahahahhahahaahhaa. "och knäpper med fingrarna". lolol. såg det hela tiden när jag kom hem från skolan förut :(

2010-01-11 @ 21:08:39

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0