naturkunskap <3

happ. vi ska planera en rymdfärd som ska pågå i sextusen år. älskade, logiska naturkunskap a.

mina gruppkamrater vill att vi ska ta med höns upp i rymden. "så att vi kan äta ägg!"
alltså... höns. astronauter tränas i evigheter för att palla trycket där uppe, lycka till med att få upp en höna.
växter också. för om vi är i rymden är vi nära solen, "då får växterna solljus genom fönstret och mår bra"
nu har de kommit på att man kan ha en å också. en å med fisk i.

"jaha" säger jag och inser att det spelar ingen roll vad jag säger om att det är omöjligt och orealistiskt. de ska ha höns i en bur, växter och en å. i ett rymdskepp.

/facepalm


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0