(rubrik)

mm, salamimacka och oboy <3 och så 200g chokladkaka efter det, då är kvällen gjord!

sitter här och lyssnar igenom min låtlista på spotify. är på nirvana just nu. ååh, nu kom den där jävla reklamen igen. fett irriterande.

på tal om chokladkakan så var den mammas först, men jag har jag gått och småätit av den hela dagen. sedan sa hon att jag kunde ta hela om jag ville och nu är den plötsligt inte lika god längre. det var liksom... själva grejen: att äta en bit i taget och hoppas att mamma inte skulle bli arg. förbjudet är godast, right?


Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0