lägg av.

jag stör mig på folk som:

- inte kan se sina egna brister eller erkänna att de har fel.
- är oempatiska.
- inte kan hålla vad de lovar.
- ljuger, eller som vissa så fint kallar det: undanhåller information.
- inte kan säga nej.
- tror att de är guds gåva till folket.
- kommer en timme efter utsatt tid.
- inte hör av sig.
- vänder på allting så att det alltid är någon annans fel (hör ihop med punkt ett)
- alltid ska vara liiite värre.
- tigger komplimanger.
- inte kan visa känslor.
+ mycket mer, men det tar vi vid ett annat tillfälle...

... och jag är mycket väl medveten om att jag ibland gör vissa av de där sakerna, men det hindrar inte mig från att störa mig på det.


Kommentarer
Postat av: ed

älskar dig tihiii

2010-01-14 @ 23:45:58
Postat av: Bonko

- inte hör av sig.

hehehehe..



Jag är iofs osympatisk, jag är empatisk, trodde vi gick igenom det här?

2010-01-14 @ 23:53:54
URL: http://bonkis.se
Postat av: yoyo

"alltid ska vara liiiite värre"? hallå sara?

2010-01-15 @ 10:43:13
Postat av: sara

bonko, vi har gått igenom båda sakerna, och jag har alltid rätt!!!



johanna, hahaha. jag vet inte vad du talar om. :)

2010-01-15 @ 10:47:54
URL: http://terrormat.blogg.se/
Postat av: Victoria

aw, du skulle så hata mig

2010-01-17 @ 14:17:00
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0