döende.

jag har ingen aning om hur jag ska klara den här dagen. klockan är kvart över sex och jag har sovit fyrtiofem minuter. jag skulle ge min högra hand för att få lägga mig ner igen och ha någon som kliar min nacke tills jag somnar. 

måste. sova. måste sova. måste. sova. måste. sova. måste sova. måste sova. måste sova. måste sova. måste sova. måste sova. måste sova. måste sova.

måste äta upp min macka. måste klä på mig. måste gå ut i kylan. måste åka till skolan. måste ha mina möten där. måste klara den här dagen utan att lägga mig ner och dö av trötthet.

Kommentarer

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0