det här är en fräsig rubrik

jahapp. då var det måndag igen och jag är trött utav bara helvete. märkte inte ens att lucas gick bredvid mig på väg till skolan, förrän vi var framme, då vände jag mig om och sa "hur länge har du gått där?!" och han sa "öh, hela tiden" och då kändes det som att det var dags att vakna till lite.

som vanligt börjar måndagarna med tre timmar engelska och jag hade nyss samtal med läraren. hade förberett mig på ig-varning så jag kröp in på alla fyra med tårstrimmigt ansikte, la mig ner på golvet och vrålade "GÖR INTE SÅHÄR MOT MIG!!" (nej, okej, jag gick in och satte mig på stolen och sa "vilken betygsnivå ligger jag på?") och till min förvåning hade jag nästan alla rätt på det senaste provet och ligger - som han uttryckte det - mycket bra till. fucking awesome!


Kommentarer
Postat av: C

Hallåååååå, varför tog vi den rubriken? :O du borde tagis nåt "fräsigt" (som du skulle säga) :O :P

2010-01-11 @ 09:58:28
Postat av: sara

men nu har jag ändrat :( den förra sparar jag till ett gnällinlägg

2010-01-11 @ 10:16:16
URL: http://terrormat.blogg.se/

Nej, jag vill inte rösta på dig, din mamma, din hund, din kusin eller någon annan i någon tävling. Jag bryr mig inte heller om dagens outfit eller frågestunder. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0